loading...
زندگی
h بازدید : 184 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات وقتی می‌خواهید جلوی اتفاق افتادن چیزی را بگیرید، ساده‌تر این است که حالت دفاعی بگیرید تا تهاجمی. اگر در یک رابطه هستید و واقعاً مردی که با او هستید را دوست دارید، احتمالاً دوست دارید بدانید که چطور می‌توانید او را برای همیشه پیش خود نگه دارید. اما مسائلی هست که بدون شک باعث رفتن و نماندن همه آدمها می‌شود. برخی از خانمها وقتی عشق خود را از دست میدهند در محیط بیرون و در شبکه های اجتماعی شروع به ناله و شکایت میکنند که چرا رفت و از انواع و اقسام اشعار و جملات حاوی خیانت و بی رحمی و بی وفایی و بی لیاقتی استفاده میکنند بی آنکه لحظه ای تامل کنند که شاید رفتن وی به دلیل برخی رفتارهای خود او بوده است. پس اگر می‌خواهید بدانید چطور ممکن است نامزدتان را از دست بدهید تا از انجام آن کارها خودداری کنید، مراحل زیر را مطالعه کنید. دستورالعمل‌ها

1. از همان ابتدا کاملاً به نامزدتان وابسته شوید. بعضی از مردها دوست دارند که وظیفه مراقبت را بر دوش بکشند اما هیچ مردی نمی‌خواهد احساس کند که اگر چند روز نباشد شما طاقت نخواهید آورد، حداقل نه در ابتدای رابطه.

2. در هر کدام از دوست‌هایش عیبی پیدا کنید و مرتباً آن را تکرار کنید. در ابتدای هر رابطه یکی از مهمترین دلایلی که باعث رفتن و ترک کردن افراد می‌شود این است که شروع به اذیت تمامی دوستانش کنید. خیلی وقت‌ها معرفی کردن شما به دوستانش، آزمایشی برای این است که ببیند شما می‌توانید خود را با زندگی اجتماعی او وفق دهید یا نه و بهانه‌جویی از دوستانش باعث می‌شود که شما با محیط اجتماعی و دوستانش سازگار نیستید

.3. برای هر نقص و ایرادی که پیدا کردید، غُر بزنید. همه مردها اعتقاد دارند که زنان موجوداتی غرغرو هستند اما اصلاً از این خصیصه خوششان نمی‌آید. به همین دلیل اگر بخواهید پشت سر هم درمورد هر موضوعی غر بزنید، مطمئناً او را از دست خواهید داد.

4. خیلی خودخواه باشید. اگر خودخواهیتان مربوط به مسائل احساسی باشد یا به طور کل، مطمئناً باعث رفتن نامزدتان خواهد شد. هیچکس دوست ندارد با کسی در رابطه باشد که از زمین و زمان انتظار دارد اما خودش هیچ کاری برای کسی نمی‌کند. پس اگر می‌خواهید نامزدتان را از دست بدهید، سعی کنید تا جایی که می‌توانید در رابطه خودخواه باشید.

5. چندین و چند بار در روز به او زنگ بزنید. اینکه بخواهید مثل افراد شکاک مرتباً وقت و بی‌وقت به نامزدتان زنگ بزنید باعث می‌شود احساس امنیت نکرده و نظر خوبی نسبت به شما پیدا نکنند. اینکار نه تنها شکاک بودن شما را نشان می‌دهد بلکه کنار آمدن با آن هم بسیار دشوار است و این می‌تواند دلیل دیگری از ترک کردن شما توسط نامزدتان باشد.

6. به او خیانت کنید و اگر دفعه اول درست نشد، آنقدر خیانت کردن را ادامه دهید تا درست شود. یک‌بار خیانت کردن ممکن است موجب بر هم خوردن رابطه نشود، اما اگر خیانت تکرار شود، مخصوصاً اگر هر بار قول دهید که دیگر تکرار نمی‌کنید اما قولتان را هر بار بشکنید، مطمئنا رابطه را از بین خواهد برد.

7. طوری با او رفتار کنید که انگار احمق است. غرور برای مردان اهمیت زیادی دارد و به هر روشی اگر غرور او را بشکنید، او را از دست خواهید داد. طوری با او رفتار کنید که در روابط ‌عاشقانه افتضاح است و نسبت به نیازهای زنان هیچ چیز نمی‌داند. وقتی تلاش می‌کند کاری انجام دهد، اصرار کنید که او از پس آن برنمی‌آید و خودتان آن را انجام دهید.

h بازدید : 251 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 همه توانایی تان را گذاشته‌اید. حتی مشاوره را هم امتحان کرده‌اید. فکر می‌کنید شاید باید رابطه را برهم بزنید و بااینکه هنوز مشکلاتتان درست نشده اما مطمئن نیستید که ترک رابطه بهترین کاری است که باید انجام دهید. اینجا به شما می‌گوییم که چه زمان وقت برهم زدن یک رابطه است تا بفهمید که ترک رابطه‌ای که در آن هستید تصمیم درستی است یا خیر.
دکتر دنیس نیدر (Dennis Neder) نویسنده کتاب “Being a Man in a Woman’s World” می‌گوید، تازمانیکه بچه‌ای درمیان نباشد، وقتی دیگر هیچ سود متقابلی وجود نداشته باشد زمان برهم زدن رابطه است. او می‌گوید، "اگر آنچه که می‌خواهید یا نیاز دارید را از بودن با کسی به دست نمی‌آورید، زمانش رسیده که رابطه را ترک کنید."
با اینکه خیلی‌ها این طرزفکر را خودخواهانه می‌پندارند اما دکتر نیدر اعتقاد دارد که وقتی نیازهای یکی از طرفین برآورده نمی‌شود، آن رابطه برای هر دو آنها خوب نیست. بهتر است که رابطه‌ای پیدا کنید که به دردتان بخورد و نیازهایتان را برآورده کند تا اینکه خود را در رابطه‌ای گرفتار کنید که مایه نارضایتیتان است.
 
دکتر نیدر می‌گوید، "همه ما آدمهایی را می‌شناسیم که در روابطی ناسالم گرفتار هستند، اما هیچکدام از طرفین نمی‌توانند یا نمی‌خواهند که آن رابطه را ترک کنند. این افراد همه انرژی خود را برای ادامه دادن یک رابطه بی حاصل تلف می‌کنند. زندگی کوتاه‌تر از این است که وقتتان را اینطور تلف کنید."
به نظر دکتر نیدر، روابط آدمها باید موجب تقویت زندگی آنها شود. مشکل اینجاست که خیلی‌ها برای تقویت زندگی دیگران، دست از زندگی خود می‌کشند. باید تصمیم بگیرید که به کجا می‌روید و بعد کسانی را پیدا کنید که با شما همراه باشند. دکتر نیدر توصیه می‌کند، "قبل از شروع هر رابطه‌ای، بیشتر درمورد اینکه دنبال چه هستید فکر کنید." با این روش احتمال اینکه روابطی سالم داشته باشید بیشتر خواهد بود. به ادامه مطلب بروید
h بازدید : 118 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

به گفته روان شناسان، اغلب مردها باورهای نادرستی در مورد زنان دارند که اغلب گله گذاری های آنان را شامل می شود.

شناخت صحیح و درک زن ها

به گفته روان شناسان، اغلب مردها باورهای نادرستی در مورد زنان دارند که اغلب گله گذاری های آنان را شامل می شود. این باورهای غلط ناشی از عدم شناخت صحیح و عدم درک روحیه لطیف زن هاست و آن ها را برای شناخت بیش تر آقایان از همسرانشان بیان می کنیم:

h بازدید : 50 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 سردی و یک فاصله پرنشدنی، از همین اتفاقات ساده جان می گیرد. همین چیزهایی که گاهی به دلیل صمیمیت و گاهی به دلیل حق به جانب بودن ، آنها را نادیده می گیرید. همین چیزهای ساده ای که برای مردها یک دنیا اهمیت دارد و می تواند نظرشان را نسبت به شریک زندگی شان زیر و رو کند. شما فکر می کنید هیچ اتفاقی نیفتاده؛ فکر می کنید تغییری نکرده اید و اشتباهی مرتکب نشده اید اما همسرتان روزبه روز بیشتر فاصله می گیرد و سردتر می شود. تقصیر شما نیست. کسی این چیزها را به شما گوشزد نکرده. ما در این صفحه می خواهیم شما را با اشتباه های کوچکی که زندگی تان را یخبندان می کند آشنا کنیم و چشم هایتان را بیشتر از قبل روی رفتار تان باز کنیم.

h بازدید : 12 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

خوشحالی و غمگینی را می توانید خود انتخاب كنید. پس خوشحالی را انتخاب كنید.
هر روز سه انسان را ستایش كنید.
در صورت امكان طلوع خورشید را تماشا كنید.
اولین نفری باشید كه سلام می كنید.
اگر افرادی را دوست دارید، برای گفتن آن وقت را تلف نكنید.
با همه به گونه ای رفتار كنید، كه دوست دارید با شما رفتار كنند.
هیچگاه تسلیم كسی نشوید و آنگاه است كه معجزه رخ می دهد.
سعی كنید هر روز اسم افرادی را به خاطر بیاورید.
از نطر فكری خشن و از نظر احساسی نازك دل باشید.
از آنچه باید مهربانتر باشید.
بدانید یكی از بزرگترین نیازهای محیطی نیاز به قدر دانی است.
به قول خود وفا كنید.
یاد بگیرید حتی زمانكه احساس خوبی ندارید، خود را بشاش نشان دهید.
هر چیز بهتری را كه پیدا می كنید رها كنید.
به خاطر داشته باشید برنده ها كارهایی را انجام می دهند كه بازنده ها می خواهند آن كار را انجام دهند.
وقتی به سر كار خود می رسید، اجازه دهید اولین چیزی كه به زبان می آورید باعث افزایش روحیه همكارانتان شود.
تحت تاثیر اهدافتان زندگی كنید.
كلنجار ررفتن با گذشته را متوقف كنید.

h بازدید : 38 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

تناسب ذهنی همانند تناسب اندام است. با آموزش و تمرین می‌توانید خودباوری و نگرش ذهنی مثبت بسیار بالایی را در خود پرورش دهید. برای اینکه شخص کاملا مثبت اندیشی شوید هفت کلید وجود دارد.
برایان تریسی حدود دو ماه پیش کتاب جنجالی جدیدی به نام «قورباغه را ببوس!» عرضه کرد. این کتاب سال ۲۰۱۲ توسط برایان و دخترش کریستینا نوشته شده، درباره روش‌های کنار گذاشتن احساسات منفی و داشتن شخصیتی شاد و با انگیزه صحبت می‌کند.در این کتاب به ۱۲ روش خارق العاده برای تبدیل شرایط ناخوشایند به شرایط مثبت و مفید صحبت شده است.
رژیم جسمانی، نقش بسزایی در میزان سلامت و انرژی شما دارد. با خوردن خوراکی‌های متنوع تازه، سالم و با کیفیت و اجتناب از خوراکی‌های مضر، انرژی بیشتری خواهید داشت، مقاومت عمومی بدنتان در برابر بیماری‌ها افزایش می‌یابد، بهتر می‌خوابید و احساس سلامتی و شادمانی بیشتر می‌کنید.
همینطور رژیم ذهنی، تعیین کننده شخصیت، منش و تقریبا تمام اتفاقات زندگیتان است. اگر ذهن را با دیدگاه‌ها، اطلاعات، کتاب‌ها، گفت‌و‌گو‌ها، برنامه‌های شنیداری و اندیشه‌های مثبت تغذیه کنید، شخصیت مثبت‌تر و موثرتری را پرورش خواهید داد. تاثیرگذاری و استدلال شما بهبود می‌یابد و اعتماد به نفس و خودباوری بالاتری خواهید داشت.
افرادی که با کامپیو‌تر سروکار دارند، اصطلاح «ورودی بی‌ارزش، خروجی بی‌ارزش تولید می‌کند» را استفاده می‌کنند. عکس این موضوع نیز صدق می‌کند، «ورودی خوب، خروجی خوب ایجاد می‌کند».
وقتی صریح و شفاف تصمیم می‌گیرید که بر ذهن کاملا مسلط شوید، تفکرات و احساسات منفی و محدودکننده را دور بریزید و شخصی کاملا مثبت اندیش شوید، اینجاست که می‌توانید شخصیت خود را متحول کنید.
h بازدید : 52 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

مرزها خطوطی خیالی هستند که به شما کمک می‌کنند از خودتان هم از نظر فیزیکی و هم احساسی محافظت کنید. این خطوط اعمال و رفتارهای دیگران را طوری کنترل می‌کنند که به شما آسیبی نرسد، اذیتتان نکند و به چیزی وادارتان نکند. مرزها محدودیت‌هایی هستند که برای طریقه برخورد دیگران با خودتان قائل می‌شوید. دیگران طوری با شما رفتار می‌کنند که خودتان اجازه می‌دهید؛ اما با قوی یا ضعیف بودن مرزهایتان می‌توانید به دیگران یاد دهید چطور با شما رفتار کنند.

h بازدید : 37 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

  حمله قلبی عامل اول مرگ و میر در ایران است . از آنجا که اکثر این مرگ و میر ها بدلیل بیماری های کروناری قلبی می باشند، آگاهی در مورد حمله قلبی مهم است . هیچگاه مشکلات قلبی را فراموش نکنید چرا که موضوع آنها چیزی غیراز مرگ و زندگی نمی باشد . 

برای مثال آگاهی شما در مورد علایم هشدار دهنده حمله قلبی باید زیاد باشد، چرا که شمارا در کمک به خودتان و نزدیکانتان توانمندتر می کند . واکنش و عملکرد سریع باعث نجات بسیاری از زندگی ها می شود.

برخی ازحملات قلبی ناگهانی و شدید هستند . اما اکثر آنها به آهستگی آغاز می شوند و با درد یا ناراحتی خفیفی همراه میباشند. در این قسمت برخی از علایم حمله قلبی ذکر می شوند: احساس ناراحتی ، فشار ، پری یا درد در مرکز قفسه سینه که بیش از چند دقیقه به طول انجامیده یا رفع شده و دوباره بر گردد .

h بازدید : 106 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

مجموع عصاره این گیاهان با قابلیت پیشروی بالایی که دارد به اعماق مویرگهای بدن نفوذ کرده ، رسوبات داخل رگها را میزداید و رگهای تنگ شده را باز میکند.

h بازدید : 5 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

شويد Dill

نام علمی Aniethum graveolens 

گياه شناسي

شويد گياهي است يكساله يا دوساله كه گاهي ارتفاع آن به يك متر نيز ميرسد . ريشه آن راست و مخروطي شكل و سفيد است . اين گياه در اكثر نقاط دنا منجمله قسمتهاي جنوب اروپا ،‌مصر ،‌آمريكا و چين پرورش داده مي شود . 

ميوه شويد بيضوي ،‌مسطح وب طول 4 ميليمتر و عرض 3 ميليمتر است . رنگ آن قهوه اي روشن و در سطح آن برجستگيهايي برنگ زرد و در كناره هاي آن لبه بال مانندي به رنگ زرد روشن ديده مي شود . 

خواص داروئي: 

تخم شويد اثرات درماني زيادي دارد منجمله بعنوان ضد تشنج ،‌ضد درد، نفخ شكم ، ادرار آور و براي تقويت معده بكار مي رود . 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 5,653